Permission

Jag vill pierca min läpp igen och det ska jag göra och detkommer bli fint.


Jag är så jävla smart, jag fattar inget om den här bloggen. KAN DEN INTE VARA LITE LÄTTARE ATT FÖRSTÅ. Men nej,nej den ska vara så jävla komplicerad. Aja råka precis ta bort en av mina inlägg så jag får skriva ett nytt helt enkelt.
Jag är hemma på permission. Det är jätteskönt att få slippa BUP ett tag. Det är så tråkigt där, det ända jag gör där är att skriva och rita, ibland pratar jag med personalen men dom är så konstiga. Alla där är så annorlunda. Fast alla människor är annorlunda. alla skiljer sig åt. Jag ser mig själv som annorlunda. Jag vill inte vara normal som många andra vill vara. Det är många som inte vill sticka ut ur mängden. Jag dömer inte dom.
Jag har fått en ny sömn medicin som gör min som en zombie. Den heter typ Nozinan. Man kan gå upp i vikt av den. Så jag ska prata med läkare om det så jag kanske kan få en annan. Men jag har ju redan provar propavan, lergigan, atarax cirkadin och hela den vanliga bunten. Vet inte riktigt om jag stava rätt men vi säger att jag gjorde det.
Jag har tränat på gym idag. Jätte skönt må jag säga. Jag älskar det. Jag slipper alla bekymmer när jag är där. Jag blir lugn och peppad på att göra saker. Löpbandet är roligast, gick på det i 15 minuter. Sen gick jag igenom mitt lilla schema. Platt mage här kommer jag!
Imorgon ska jag inte göra något speciellt. Eller ska tillbaka till BUP men det räknas inte. Jag ska kanske passa på att rita något riktigt vackert.

Kommentarer
Postat av: tr

tjena. Jag har zolpidem som sömnmedicin, skitbra :p det är för jävligt att inte kunna sova.

2010-05-05 @ 14:16:54
URL: http://trainunderwater.blogg.se/
Postat av: Carl

Du är inte ensam! Du är människa, varelse,flicka,kvinna,tjej,på jorden,bland 7.000.000.000 varelser just nu/ Din skarpa blick scannar människor,auto...ser igenom... så du är! Genuint äkta,de andra varelserna? på jorden? Är Spel å dobbels favos, tomma innanför,"svenssons" Du är unikt äkta,du blir berömd tecknare!!!!! Tack för att du, den sanna finns!!!!

2010-06-09 @ 05:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0