Hej igen




Är inte utskriven än men får komma hem på premission för att träffa min kurator på bup. Min läkare på sjukhuset är jätte bra. Men hin förstår mig inte riktigt men vem gör det? Inte många.
Ush, paniken rusar i kroppen och jag vet inte vad jag ska göra. Jag tycker inte dig, okej? Fattar du det. Jag tycker inte om dig just nu. Du kan gå och dö. Jag tycker inte det här är okej, nejnej inte alls. Jag vill inte prata med dig alls. Inte på flera dagar. Så keft och låt mig vara.
Jag har börjar spara ut mina naglar och det går bra, dom börjar äntligen bli långa. Fast dom är bäldig ojämna så jag måste fila dom jämna. Ska göra det sen när jag har tid..
Jag ska vara med min storasyster Henni. Hon är så mysig och udnerbar även fast vi bråkar för det mesta. Men det gör inget för syskonkärlek är underbart. I alla fall våran. Jag kommer alltid hålla din hand Henni, glöm aldrig bort mig.
Jag saknar dig jätte mycket Angelica. Vi borde träffas snart.
Jag ska nog bleka mitt hår lite snart. Så det blir lite andra färger i det. Jag tror att det skulle vara fett snyggt. Vad tycker ni?... Aja, ska göra det i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej :)



Vilken fin bild :)

Jag hoppas att vi kommer träffas någon gång igen, än bara den snabba gången på station i Enköping när jag skulle åka hem till Kristinehamn?



// Jennifer (Nathalies kompis)

2010-02-11 @ 15:02:06
URL: http://jeniiiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0