Fathin




En bild jag rita för ett tag sedan. Det är min egna karaktär Fathin. Det mesta är gjort på paint som ni ser men bakgrunden är gjord på photoshop CS3. Kämpade riktigt hårt med den. Men nu kommer det bli lättare att rita efter som att jag har fått min tablet penna så då kommer det komma upp mycket bättre bilder om jag nu lyckas. Det gör jag säkert får vi hoppas på i alla fall.
Idag ska jag tillbaka till bup så vi får ju se när jag skriver nästa gång men det blir nog direkt när jag kommer hem. Jag hoppas att jag blir utskriven idag. Men det får vi se.
Jag har varit med bror min. Han sov över här. Vi hade massor med mys. Det måste vi göra om älskling. Det var så längesedan jag fick känna din kopp emot min. Jag älskar dig verkligen.
Jag har fått tillbka mitt visa kort så ny kan jag börja shopa på så hårt det går. Aja, jag har ju egentligen inte så mycket pengar... Kanske typ 380 kr. Men man kan köpa mycket av det i alla fall. Jag måste ju till stockholm och köpa plast piercingar tills jag ska göra MRT. Vill ju inte bli sönderbränd. Ska göra det den 18:de tror jag. Till er som är intresserade att veta.
Jag längtar verkligen tills jag ska få en långhårig collie av pappa. Han lovade mig en till sommaren. Jag ska bli den bästa hundägaren i världen. Hoppas jag på i alla fall. Eller jag ska bli en av de bästa. Jag tror att det finns många som är den bästa hundägaren i världen som delar första plats och jag vill bli en av dom. Jag tror att det skulle vara jätte bra för mig att få en hund och kunna ta hand om den. Lära mig att ta hand om andra. Få krav på mig som jag verkligen måste utföra. Det skulle vara jättemysit att få gå ut en lång vinter eller sommar promenad med hunden. Hunden ska heta Lupita. Vackert namn tycker jag. Jag kanske går ner i vikt så jag kan komma ner till MIN idial vikt som ligger på 45 kg. Jag längtar tills jag kommer ner dit.
Nu ska jag gå och rita och vila lite. Ha det bäst alla som läser min blogg. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0