You have two choices, to eat that piece of food or to not.

Är hos mor just nu, hon är så snäll. Vi låg typ i sängen i flera timmar och bara prata, prata om allt.Vi kom alltid på något att prata om. Det blev aldrig tyst. Jag blir kvar en natt till. Vi ska nog spela wow om hennes fixar sig. Hoppas det. Jag har ingen speciell lust att spela. Vill bara ta modell foton fast med ängel. Saknar henne så jävla mycket. Känner mig dålig som inte orkar prata i tel. Har blivit så dålig på det.
Jag lyckades rita min art-trade till en kompis. Den blev ok men den var ganska slarvigt ritad. Jag hoppas att hon kommer att gilla den. Jag har inte ritat så mycket den senaste tiden. Insperationen är slut. Måste få igång den. Om jag börjar rita kommer den nog tillbaka. Det känns som att jag redan har ritat allt. Det känns som att jag ritar samma bild hela tiden.

Min vikt har minskat men inte mycket. Det känns bra. Jag hoppas på det bästa. Jag vill ha min dröm kropp och jag ska fixa det. Jag ska få den och jag tänker inte ge upp. Jag är så trött på att se min tjocka kropp i spegeln. Jag gör vad som helst för att min vikt ska minska.

Jag känner ingte av min ADHD medicin men ska öka dosen imorgon och jag hoppas på att min hunger minskar mer. Ska öka sen den 11 jan igen om blodtrycket och allt är ok. Jag vet inte vad min slut dos kommer vara.

Jag vill simma men jag kan inte för min vikt och navel piercingen, kommer inte kunna simma fören den 17 feb om allt går som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0