You can't lose weight by talking about it.

Jag vill bara bli smal. Jag vill bara vara, jag vill bara ha. Hur kunde allt bara falla ner så djupt? Hur kunde det bli såhär? jag orkar inte. Jag går ner i vikt, jag gör det. Det går. Jag ska bli smal jag SKA. Jag vet inte, allt blev helt cp imorse och jag vill bara slänga in mig i vägen, slå sönder mig, döda mif eller nått liknande. Jag vill inte vara i nuet, jag vill åka framåt i tiden så jag slipper det som är runt mig nu.

Jag har bäddad ordning en madrass i pappas kontor där datorn står så jag kan lyssna på musik när jag vilar, sover, smsar och bara lever.

Jag hatar livet just nu men jag hoppas att det går uppåt snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0