You can’t change the past but you can change the future.

Jag orkar inte, är cp seg i hela kroppen och håller på att bli sjuk. Fick antibiotika utskrivet igåt av läkare på grund av att jag fick ett åter fall och skar mig på smalbenet och armen och skärsåren vill inte läka och dom varar hela tiden så läkare linda om dom och jag fick medicin. Samma som jag har fått mot urinvägsinfektion. Jag hoppas navel piercingen inte blir infekterad då blir jag sjukt irriterad. Jag är bara så arg på mig själv just nu. Vet inte vart jag ska ta vägen.
Viktor vill att jag ska åka hem, han tror att han har smittat mig. Jag har köpt massa saker till han så att han ska bli frisk och må bättre och nu ska han kanske skicka hem mig. Jag blir så ledsen. Vill vara med han. Har saknat han så mycket. Behöver han extra mycket just nu för att jag känner mig inte bra i psyket. Behöver hans närhet. Alla dåliga känslor har blivit så starka dom senaste dagarna. Men det är nog för att det är snart jul. Jag hatar jul. Önska jag kunde få hoppa över det. Förra året och året innan det så är mitt starkaste minnen när jag hade skurit mig, fast det var ytligt och det sved så mycket. Båda dom jularna har jag lyssnat på min favorit låt Lisa Miskovsky - still alive. Jag har inte kunnat ringa till någon för att jag inte vill förstöra deras jul. Jag vill inte dra ner dom. Katrins barn Tobias och Carolina två små äckliga demoner. Dom förstör min jul och nyår. Dom förstör alla mina dagar jag är hemma. Dom förstör för alla där hemma. Men det gör även jag på grund av hur jag mår.
Jag vill bara vara med Viktor och mysa men han spelar wow och pratar med sina kompisar. Men jag älskar han i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0