OM RÖSTNING TACK

Jag har aftonbladet.se som startsida och nu när jag starta datorn och öppna fire fox så upptäckte jag en oroväckande artikel, VArför får inte vi svenska medborgare rösta om det här? Även fast jag inte är 18 så tycker jag att det är fel att bara gå över oss såhär. Jag vet inte hur dom tänker eller hur politik funkar men jag kommer från och med nu vara paranoid som fan med att skicka sms och ringa.
Jag vill inte att någon person jag inte vet om sparar data om mig. Jag vill vara lite aonym. Hela svergie kan gå och dö.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8280834.ab

Kommentarer
Postat av: Denise

Gosh,håller helt med dig.Blir arg nu över detdär.VI BORDE FÅ RÖSTA VI MED D:

2010-12-15 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0