Min jul

Min jul vart bra, mycket bättre än vad jag trodde. Jag fick massa fina julklappar. Men dom bästa vara från min syster. En tavla med bilder på mamma och pappa när mamma levde. "Jag gjorde den för att visa att dom var lyckliga och jag tror att pappa aldrig kommer att släppa henne" sa Henni. Börja gråta. Jag blev så glad. Den andra saken var också från min stora syster och det var en bild på henne och mig och om man blädra var det en bild på Lisa.
Jag fick det jag ville ha, kärlek. Tack för en vacker jul.








Kommentarer
Postat av: kickan34

naw söt hund.,.. hur gammal e den!?

Har oxå en hund, men han e bara 9 månader gammal.



:)

2010-12-28 @ 23:54:49
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Annette

kickan34: Oh min hund är nog också 9 månader. Kanske 8. Helt underbar hund! Ett stortljus i livet.

2010-12-31 @ 03:54:44
URL: http://wolfiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0