Medicin

Jag kan inte börja med någon ny medicin fören min mage fungerar. Jag har fått magkatarr troligen, ska till husläkare och vi ska prata om jag kan börja med equasym depot efter som att min kropp inte mår så bra så tyckte bup läkaren att jag skulle gå till husläkare innan. Min bmi ligger fortfarande på 23 men den är percis på gränsen till 22,7.
Idag kommer ängel och vi ska göra snö änglar, Vi ska ha kul men jag kommer inte orka så mycket som vanligt men det är bra att ängel förstår mina grännser. Hon förstår mig. Det är inte många som gör det. Jag tror faktis att det bara är ängel som förstår mig helt och jag kan prata vad som helst med henne.

Jag måste till skolan 15 dagar på raken annars så får inte jag mitt studiebidrag och det kommer ge mig så mycket ångest. Jag kommer känna mig så värdelös och misslyckad. Jag känner det redan nu.

Jag tycker att läkare är konstiga. Dom sa för ett år sen, " Vi kan garantera dig att du inte har ADHD" och nu för någon månad sen så sa min läkare "Du har troligen ADHD". Jag har ju gjort en bad utredning som visa att jag inte har. Nu ska jag få börja med equasym depot som är ADHD medicin. men jag lider inte av det efter som jag själv medicinerar mig med ADHD mediciner periodvis. Jag älskar en av biverkningarna av metylfenidat. Jag ska kanske få ritalin som tilläggs medicin till equasym depot.

Jag måste skriva ner vilka mediciner jag har fått utskrivna genom tiden

Abilify
Zeldox
Risperdal
Propavan
Circadin
Theralen
Lergigan
Atarax
Remeron
Stilnoct
Imovane
Stesolid
Fontex
Zoloft
Lamotrigin
Melatonin

Det finns minst två till men jag kommer inte ihåg vad dom heter.




Kommentarer
Postat av: Ängel

hoppas verkligen du kommer må mycket bättre av din ADHD medicin när du fått den.Och hoppas du blir av med din magkatarr.Måste vara sjuukt jobbigt.Jag lider med dig.

2010-12-11 @ 19:39:11
Postat av: kickan34

4 av dom har jag ätit .. + några till som inte står på listan.. Kram ..

2010-12-13 @ 23:06:58
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0