If you don't control your appetite, it will start to control you.

Jag är så arg på min kropp, vill att den bara ska bli som jag vill ha den. Jag är så trött på att alltid vara missnöjd med allt jag tar på mig. Vill bara bli nöjd med mig själv.
Jag vet inte vad jag väger och det ger mig panik, jag ska förbi hem ett litet tag och tvätta kläder ochdå tar jag chansen att väga mig. Jag måste veta hur min vikt ligger till. Jag har vart ganska aktiv. Vart till skolan, snabbsväng till stan och klättrat klättervägg. Helgen var jag också otroligt aktiv när jag var med ängel. Jag hoppas att min vikt har sjunkit lite i alla fall om den inte har gjort det får jag börja kämpa hårdare med att gå ner i vikt, tänker inte ta mig tid med en panik attack eller nått sånt. Jagska visa mig stark och gå emot paniken och ångesten. Varje minut räknas.
jag ska nog till skolan idag i en timme. Det är värt det. Även fast det är mindre än fem minuter dit så rör jag ialla fall på mig och så att jag får närvaro. Tänker inte vara där hela dagen efter som att rödavillan har bjudit in hela IV. Har inte lust att träffa massa läskigt folk och bli helt slut.
Idag får jag min kamera och då ska jag fota som en fåne och älskling får fota mig. Jag älskar verkligen att bli fotad även fast jag inte är nöjd med mig själv, men jag har det stunder då jag är nöjd och det är oftast på foto. Jag hoppas att det kommer bli en bra dag.

Varje dag förtjänar att bli en bra dag.


Bild bomb senare idag eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0