Finnar

Mina finnar på ansiktet har blivit bättre. Har haft finnar sen jag gick i 3:an, sjukt jobbigt. Men blir bättre och bättre för varje år. Jag får bort mina finnar i ansiktet genomatt sprita det med handsprit varje gång jag tvättra händerna. Men basiron 5% hjälper också om jag använder det under en längre period. Jag har ocksåtagit medicin när jag var liten mot finnar. Den hjälpte ganska bra men jag börja må så illa av dom så jag kunde inte fortsätta. Jag har fått flera olika salvor utskrivna men det bästa är handsprit. Så ni som inte har så känslig hud borde prova handsprit. Min hud klarar det helt ok.


PAPPA HAR BESTÄLLT EN NY LADDARE TILL MIN PENTAX SÅ SNART KAN JAG BÖRJA FOTA IGEN! KOMMER IMORGON ELLER ÖVERMORGON! snart börjar mitt fotande igen, nya fina bilder till bdb och blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0