Ett ord med 6 bokstäver.

Förlåt älskling för mitt förra inlägg, jag mådde dåligt så ta inte illa upp när du läser det. Jag sa att det var ok att prata med Tony och hans kompis. Du sa att du funderar på att du kanske skulle skicka hem mig, men sen så bestämde du att jag skulle stanna kvar. Jag över reagerar ibland när jag mår dåligt, för det mesta med dig. Jag vet inte varför och jag försöker att förbättra mig, det gör jag verkligen. Jag vill bara att du inte ska ta illa upp, älskar dig.

Tog en stilnoct och en stedolid, känner inget. Har fortfarande ångest och är inte ens trött. Funderar på om jag ska ta en till stesolid. Vill lägga mig hos älskling och bara kunna slappna av utan att mina tankar flyger iväg och får mig att må dålig. Jag vill kunna ligga stilla. Jag vill slappna av psykiskt och fysiskt. Jag vill blunda utan att se bilder, vill bara se svart. Jag vill flyga istället för att falla. Jag har fått tillbaka känslan av att falla och vara ensam i inget. Det är svårt att förklara. Jag orkar inte förklara.
Jag gör mitt bästa för att det ska bli bättre men det känns som att allt bara åker åt fel håll.

Om jag inte får ont i halsen under natten tänker jag fixa mig skit snygg och hitta någon som kan fota mig. Vill ta modell bilder. Saknar att bli fotad och se att jag kan bli bra på vissa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0