Dricka, dricka, dricka

Jag får inte glömma att dricka. Måste få i mig vätska så urinvägsinfektionen försvinner. Vill inte ta antibiotika igen för att jag kan bli emun mot det så jag ska dricka och klä mig varmt.
Ska börja med min ADHD medicin imorgon hoppas det blir början till nått bra som leder långt.

Såg bio med ängel och vi åkte pulka. Det var så mysigt att ha henne hos mig. Men jag måde så dåligt och jag hade plus pms men det funka bra. Vi tog det lungt, vi bara var. Så mysigt vihade det. Önska vi hade gjort med och jag hade orkat mer. Men jagska tänka på det kul vi gjorde och inte det vi skulle ha gjort för det kan vi göra nästa gång vi träffas.

Älskling är så duktig. Jag avgudar han så mycket, så jävla stark. Han har precis börjat att lära mig spela piano. Han är så jävla bäst på att lära. Han ger verkligen inte upp. Måste lägga upp en video som visar hur bra jag är på att spela. Massa pussar och kärlek på han.

Ska kämpa på med skolan imorgon och en överraskning till älskling. Det blir bra, allt ska bli bra.

En gammal bild på mig. saknar min pentax så jävla mycket. Men vänta bara jävla laddare, jag ska hitta dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0