Don't let todays moment forsake tomorrows dream.

Jag måste väga mig, har panik.Känns som att jag har ätit för mycket. Snart jul och jag vet inte vad jag ska göra, har panik och ångest. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill bara ner i älsklings famn och få känns den där tryggheten som är så sällsynt. Jag vill ta modell bilder men jag har ingen jävla ork, vart fan tog den vägen? Julen tog den nog. Dra åt helvete jävla jul. Orkar inte med att se våran trasiga familj försöka bli hel igen, men vi misslyckas så jävla hårt. Jag vill att livet ska sluta misshandla mig.



The taste of a burger last for a second, the satisfaction of being thin lasts forever

Kommentarer
Postat av: Wolfiiiie

Ängel hur är det?.Hör av dig så kan vi prata?

2010-12-22 @ 17:59:51
URL: http://wolfiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0