17 år idag

Idag fyller jag år. En ångestdag. Låg i sängen och glodde på tv och Katrin min såkallade styvmor kom inoch börja fråga mig massa saker om hur min födelsedag kommer bli och jag harsagt hur många gånger som helst, jag vill inte fira. Hon blev sur och stängde dörren relativt hårt och jag fick ångest. Men inte bara på grund av det. Det har nyligen vart jul, idag födelsedag och imorgon nyår. Känns som att jag ska dö. Vill bara lägga mig i snön och somna och frysa till döds.
Mitt självskadande börjar gå upp, tankar kriring att skada mig blir allt starkare och jag vet inte vart jagska ta vägen och göra. Min adhdmedicin gör så att jag inte blir hungrig och det gör mig så lycklig. Jag lyser upp. Längtar tills varje gång jag ska ta den. Men jag blir mer manisk av den. MEn jag lider inte av det.

Har töjt örat men har blivit infekterat, har inte kollat. Stickte in en bläckpennas topp så det kan ha kommit lite bläck i örat, men det överlever. Ska hitta nåttbättre och trycka in. Inte nog med töjning i örat, tog hål i ängels navel. Blev så fint men det är så svårt att få det perfekt efter som att hon är så smal och det var svårt att få tag på hud med tången och kanylen var lite för liten för navelpiercingen så jag fick trycka in den men det blev bra tillslut och hon låt därlungt och bet på en tröja och hade tandkräm i handen. 

Beställde balett skor ganska nyligen, för någon timme sen. Jag är så impulsiv. Men det funka. Jag hoppas jag får dom snart så jag kan börja träna till max.

jag fick mitt visa kortför någon dagsen och en timme efter jag öppna brevet lyckades jag spärra det, eller jag spärra min personliga kod. Så, yay för mig.

Fick nya piercingar så nu har jag många piercing kulor och en tång som göt det lättare att sätta på piercingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0